Ta strona wykorzystuje pliki cookies
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.
Nie pokazuj więcej
Dla prasy
ZŁOTA STRONA EMITENTA DLA LUG S.A.
Dla prasy

Złota Strona Emitenta dla LUG S.A.

Serwis relacji inwestorskich LUG S.A. zwyciężył w tegorocznej edycji konkursu Złota Strona Emitenta w kategorii spółek z rynku NewConnect.

Znamy już wyniki szóstej edycji konkursu Złota Strona Emitenta. Podczas uroczystej gali Kongresu Relacji Inwestorskich Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych w dniu 5 czerwca br., ogłoszono werdykt kapituły plebiscytu i wręczono nagrody zwycięzcom.

Z radością informujemy, iż w gronie laureatów konkursu, z tytułem najlepsza strona relacji inwestorskich spółek notowanych na rynku NewConnect znalazła się spółka LUG S.A.

- Zwycięstwo w tak licznie reprezentowanej kategorii, z tak uznanymi emitentami, jest źródłem ogromnej satysfakcji. Najwyższa jakość komunikacji z rynkiem kapitałowym jest priorytetem naszych relacji inwestorskich, dlatego cieszymy się, że standardy firmy LUG zostały docenione – komentuje Ryszard Wtorkowski, Prezes Zarządu Spółki.

W III etapie konkursu jury spośród 15 nominowanych stron, po 3 w każdej z 5 kategorii, wyłoniło 5 laureatów. W pracach Kapituły uczestniczyły znane osobistości z rynku kapitałowego oraz najbardziej uznani fachowcy w takich dziedzinach jak grafika, komunikacja marketingowa, dziennikarstwo, ekonomia czy relacje inwestorskie.

Serwis relacji inwestorskich LUG po raz piąty z rzędu trafił do finałowej trójki, natomiast tytuł najlepszej strony i laur zwycięstwa otrzymał po raz drugi (pierwsza nagroda w ZSE 2009).


W 2013 roku serwis dedykowany inwestorom i akcjonariuszom LUG S.A. przeszedł kilka istotnych modyfikacji. Uruchomiono interaktywne Centrum wyników oraz Centrum wiedzy, gromadzące informacje na temat takich wydarzeń jak split, scalenie czy emisja akcji.

Więcej informacji na stronie ZSE

Relacja w telewizji TVN CNBC Biznes