Ta strona wykorzystuje pliki cookies
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.
Nie pokazuj więcej
/kariera/Oferty pracy/Inżynier wsparcia usług IT

Inżynier wsparcia usług IT

Departament IT

Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?

Obsługa zgłoszeń na pierwszej linii wsparcia technicznego – przyjmowanie, rejestracja, klasyfikacja, analiza, rozwiązanie zgłoszeń

Współpraca z zespołami wsparcia drugiej, trzeciej linii wsparcia

Bezpośrednia i zdalna pomoc techniczna pracowników Grupy Kapitałowej LUG SA w problemach ze sprzętem komputerowym, urządzeniami peryferyjnymi i aplikacjami

Terminowa realizacja zadań

Redukcja zgłoszeń w ramach Zarządzania Problemem

Co jest dla nas ważne?

Dociekliwość, chęć angażowania się oraz wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania

Podstawowa wiedza z zakresu zarządzania domeną

Podstawowa wiedza z zakresu systemów MS Windows / MS Office

Podstawowa wiedza z zakresu sieci komputerowych (WAN/LAN/VPN/WLAN)

Wykształcenie średnie lub wyższe (informatyka i kierunki pokrewne) lub minimum roczne doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia IT w oparciu o system Service Desk

Mile widziana znajomość ITIL, M365

Inżynier wsparcia usług IT
Zielona Góra
Pełny etat
Stacjonarna
Departament IT

Onboarding

Dołączając do zespołu LUG Light Factory, zostaniesz objęty dwutygodniowym programem szkoleniowym oraz 3-miesięcznym mentoringiem

Nasze benefity

Wierzymy w ludzi.

W LUG Light Factory głęboko wierzymy, że największym potencjałem naszej firmy są ludzie. Łączą nas pasja odkrywania i tworzenia oraz wartości:

Ekstra w LUG

  • Świąteczne upominki
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Konkursy świąteczne dla dzieci
  • Upominki na Dzień Kobiet
  • Dofinansowanie do wypoczynku oraz inne świadczenia socjalne
  • Aktywna integracja z koleżankami i kolegami

Nasza codzienność

  • Parking rowerowy
  • Parking samochodowy
  • Najlepsze narzędzia pracy
  • Dowóz do pracy na wybranych trasach
  • Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne

Zdrowie

  • Dofinansowanie do karty
  • Uczestnictwo w zorganizowanych grupach sportowych
  • Dofinansowanie do okularów

Nie tylko praca

  • Świeże owoce
  • LUG Booking
  • Bukiet herbat
  • Słodki Tłusty Czwartek

Jak wygląda proces rekrutacji?

CV

1. Wysyłasz aplikację

Zapoznaj się z aktualnymi ofertami zatrudnienia i sprawdź, czy któraś z nich spełnia Twoje oczekiwania. Wyślij do nas swoje CV na adres wskazany w ogłoszeniu. Dział Human reasources wraz z opiekunem danego działu zweryfikuje Twoje zgłoszenie i skontaktujemy się z Tobą. Powodzenia!

2. Rozmowa kwalifikacyjna

Zapoznaj się z aktualnymi ofertami zatrudnienia i sprawdź, czy któraś z nich spełnia Twoje oczekiwania. Wyślij do nas swoje CV na adres wskazany w ogłoszeniu. Dział Human reasources wraz z opiekunem danego działu zweryfikuje Twoje zgłoszenie i skontaktujemy się z Tobą. Powodzenia!

3. Zatrudnienie

Zatrudniamy na umowę o pracę. Zyskujesz stabilne zatrudnienie i jasną ścieżkę rozwoju zawodowego. Witamy w zespole LUG!

4. Onboarding

Twoja przygoda w rozpoczyna się od warsztatów onboardingowych, podczas których nabędziesz podstawowej wiedzy z dziedziny techniki świetlnej, poznasz nasze produkty i usługi oraz organizację pracy. Odbędziesz szkolenie stanowiskowe i swój zespół, z którym będziesz pracował na codzień. Czas start!

5. Mentoring

Każdy nowozatrudniony pracownik otrzymuje mentora, który towarzyszy mu przez pierwsze trzy miesiące zatrudnienia. Wspólnie podejmujecie pierwsze zadania, a Twój mentor wspiera Cię w kontaktach z organizacją i jej otoczeniem. Jesteś gotowy!

Daj się zaprosić na rozmowę i zostaw nam swoje CV!
Aplikuj teraz