LUG S.A. zwyciężył w 11. edycji konkursu „Złota Strona Emitenta”

07 czerwca 2018

Po raz siódmy firma LUG S.A. zwyciężyła w konkursie organizowanym przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych, tym razem pokonując konkurentów w łączonej kategorii dla spółek małych z rynku regulowanego i rynku alternatywnego NewConnect. Złota Strona Emitenta przyznawana jest za wysokie standardy w prowadzeniu stron internetowych i proces komunikacji spółki z inwestorami.

 Uroczysta ceremonia wręczenia statuetek odbyła się wieczorem 6 czerwca podczas XKongresu Relacji Inwestorskich SEG. W tegorocznej edycji konkursu spółki rywalizowały w ramach nowo zdefiniowanych kategorii. Kapituła nagrodziła firmy w ramach dwóch klasyfikacji: najlepszy serwis IR oraz najlepsza komunikacja online. Tytuł „Najlepszy serwis relacji inwestorskich w kategorii „spółki małe”, trafił szósty raz z rządu do spółki LUG S.A. W wyścigu o tytuł Złotej Strony Emitenta LUG pokonał m.in. Ambrę S.A. oraz Spółka Centrum Nowoczesnych Technologii SA. To już 7 zwycięstwo firmy w plebiscycie.

 „Każdego roku poddajemy się ocenie ekspertów i naszych inwestorów. To dla nas ważne, aby komunikaty i prezentacje jakie od nas otrzymują spełniały ich oczekiwania. Tworząc stronę relacji inwestorskich pamiętamy, że jest ona integralną częścią całego wizerunku firmy, a jej głównym celem jest budowanie zaufania do nas jako emitenta. Mamy pełną świadomość, że informacje umieszczane na stronie internetowej spółki takie jak wyniki finansowe czy raporty wpływają na decyzję inwestycyjną  akcjonariuszy.”  – wyjaśnia Monika Bartoszak, Dyrektor Biura Zarządu i Komunikacji LUG S.A.

 Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych od ponad dziesieciu lat organizuje konkurs, którego celem jest promowanie najwyższych standardów komunikacji emitentów z  inwestorami i akcjonariuszami szczególną uwagę zwracając na funkcjonalość i estetykę stron relacji inwestorskich.

 „Zaczynaliśmy swoją przygodę giełdową równocześnie z powstaniem konkursu. Już wtedy wiedziałem, że notowanie akcji na Giełdzie Papierów Wartościowych wymaga prowadzenia przejrzystej polityki informacyjnej. Od dekady dokładamy wszelkich starań, aby nasi  akcjonariusze i inwestorzy mieli pełną informację o spółce. Dziś jestem dumny i zaszczycony, że tytuł najlepszego serwisu relacji inwestorskich pozostał w naszych rękach”. – komentuje wyróżnienie Ryszard Wtorkowski, Prezes Zarządu Spółki.

 W tegorocznej edycji konkursu po raz pierwszy spółki walczyły w dwóch klasyfikacjach: „Najlepszy serwis IR” oraz „Lider komunikacji online”.  Nowością było także połącznie w konkursie kategorii „małych spółek”, gdzie rywalizowały firmy notowane zarówno na rynku regulowanym (nienależące do indeksów WIG20, mWIG40 i sWIG80) jak i spółki notowane na ASO NewConnect. W klasyfikacji „Najlepszy serwis IR” ocenie poddano 35 stron internetowych, natomiast w klasyfikacji „Lider komunikacji online” analizowano witryny i komunikację 37 spółek.