x

Dla prasy,
Dla inwestorów,
Wydarzenia
OFENSYWA PRODUKTOWA LUG NA TARGACH RETAILSHOW
Dla prasy
Dla inwestorów
Wydarzenia

Ofensywa produktowa LUG na targach RetailShow

Ogłaszamy strategiczną ofensywę w sektorze retail. Planujemy wejść w 2026 rok z impetem, prezentując bogate portfolio opraw oświetleniowych dla tego sektora. Targi RetailShow były dla nas ważnym testem nowych linii produktowych kierowanych do handlu, a frekwencja i rozmowy potwierdziły, że idziemy w dobrym kierunku.

Udział w targach RetailShow to strategiczne posunięcie LUG. Podkreślamy nową rolę oświetlenia, które przestaje być wyłącznie kosztem infrastrukturalnym, a staje się kluczowym elementem bezpośrednio wpływającym na wskaźniki KPI sieci handlowych.

Oświetlenie jako narzędzie biznesowe

Redefiniujemy rolę światła w handlu, traktując je jako parametr wpływający na kluczowe wskaźniki efektywności, takie jak:

Portfolio LUG dla retailu - oferta projektowana pod efektywność i standaryzację

W trakcie Retail Show 2025 zaprezentowaliśmy pełne portfolio rozwiązań dedykowanych różnego typu konceptom retail, obejmujących m.in. supermarkety, drogerie, formaty convenience, galerie handlowe i showroomy.

Wśród głównych propozycji znajdują się m.in.:

Oferta została skonfigurowana w oparciu o trzy kluczowe filary współczesnego retailu: efektywność operacyjną, standaryzację projektową oraz atrakcyjność przestrzeni handlowej.

Kompleksowe podejście – od audytu do wdrożenia

Jako LUG oferujemy model biznesowy, w którym dostarczamy klientom nie tylko oprawy, lecz także kompletną usługę wdrożeniową obejmującą:

Takie holistyczne podejście pozwala markom retail skutecznie skalować projekty oświetleniowe, redukować koszty i zwiększać wartość wizualną sklepów.

RETAILSHOW 2025: efekt pracy R&D

Targi RetailShow były dla nas testem bojowym nowej oferty, który zdaliśmy celująco. Wyraźne zainteresowanie naszymi premierami – w tym LINER SYSTEM, LUGTRACK BARRIER i TRIPROOF LINE – potwierdziło, że idealnie trafiamy w potrzeby rynku.

Segment retail jest dla realną szansa na pokazanie polskiego know-how i kompetencji. Ruszamy z intensywną komunikacją produktową, przekuwamy kontakty z targów w konkretne działania handlowe i jesteśmy gotowi wspierać transformację przestrzeni handlowych, łącząc precyzję, estetykę i ekonomię eksploatacji.

Zapaliliśmy światło – teraz ruszamy z dobrze dopasowaną ofertą.